بیوگرافی گروه TOO

TOO

اسم گروه: TOO تی او او
تاریخ دبیوت: ۱ آوریل ۲۰۲۰
تعداد اعضا: ۱۰
کمپانی: Stone Entertainment _ n.CH Entertainment
اسم فندوم: توگدر
رنگ:Egyptian Blue, White, American Yellow, Persian Red, Black

تی او او مخفف Ten Oriented Orchestra یه بوی گروپ ده نفره است که از برنامه To Be World Klass تشکیل شده 

اکانت ها 
Twitter: @too_offcl / @too_members
Instagram: @worldklass_too @toomembers
Facebook: TOOoffcl
Official Website: nchworld.com/TOO
Youtube: TOO official
Fan Cafe: too.official
Giphy: TOOoffcl
V Live: World Klass
TikTok: @too_offcl

Jaeyun

اسم استیج : جه یون (재윤)
اسم اصلی : لی جه یون(이재윤)
موقعیت : لیدر وکال اصلی
تاریخ تولد : ۱۶ آگوست ۲۰۰۰
نشان زودیاک : شیر
قد : ۱۷۵cm
وزن : ۶۱kg
گروه خونی : B
ملیت : کره ای
عنصر : آهن


⊰رتبه ۱۱

⊰ اون در اصل توی لاین آپ دبیو نبود ولی جایگزین هانجون شد چون فردی بود که بیشترین رای مردمی رو کسب کرده بود (بغیر از اون 10 نفر)

⊰اون بعد از 2 روز وارد لاین آپ دبیو شد(و هانجون گروه رو ترک کرد)

⊰جه یون یه برادر و یه خواهر بزرگتر از خودش داره

⊰تخصص : وکال

⊰شعار:"سعی و تلاش منو تسلیم خودش نمیکنه تا وقتی که من اونو تسلیم خودم کنم."

⊰اون از مدرسه اخراج شده 😂

⊰جه یون توی انگلیسی خوب و روونه.

⊰اسم انگلیسیش هری عه.

⊰یه مدتی رو توی میانمار درس خونده

⊰اون همراه بومگیو(TXT) عضو یه گروه راک مدرسه بوده

⊰ اون جونگ کوک از بی تی اس رو تحسین میکنه

⊰رول پلی اش ام جونگ کوک عه
⊰ با توجه به گفته خودش، بالاترین نتی که میتونه بخونه D5 یا D#5 ئه

⊰ با توجه به گفته خودش، بالاترین نتش توی آهنگ مگنولیا C5 ئه

⊰ طعم بستنی مورد علاقه اش چیز کیکه

⊰ هر روز صبح که از خواب پا میشه صداش رو گرم میکنه

⊰حیوان معرفش همستره 🐹

⊰ اون 9 سال توی مدرسه ی بین المللی درس خونده

⊰تعدادی از آرتیست های مورد علاقه ش Justin Bieber, Bazzi, Gallant هستن

⊰جه یون سه سال جوجیتسو کار کرده

⊰جه یون ،دونگون، جه روم و چیهون هم اتاقین

Chihoon 

 

اسم استیج : چیهون (치훈)
اسم اصلی : چوی چیهون (최치훈)
موقعیت : رپر، وکالیست، آهنگسازی
تاریخ تولد : ۲۷ آوریل ۱۹۹۹
نشان زودیاک : گاو
قد : ۱۷۳cm
وزن : ۵۱kg
گروه خونی : A
ملیت : کره ای
عنصر : چوب




⊰ رتبه ۷

⊰ چیهون تک فرزنده

⊰ تخصصش : رپ، وکال، و اهنگسازی

⊰ شعار : "تمرکز کردن روی گذشته باعث مختل شدن آینده میشه، ولی تمرکز روی حال آینده رو کامل میکنه."

⊰ حیوان معرفش جوجه ست 🐥

⊰ اون با چان خیلی صمیمیه

⊰ اون چپ دسته

⊰ اون گواهینامه داره

⊰ چیهون و چان عضو یه گروه اجرا کننده به اسم CUROHAKO بودن

⊰ جه یون،جه‌روم ،دونگون، چیهون هم اتاقین

⊰ پیامش به هم اتاقی هاش : "جه یون متاسفم که صبح ها دیر از خواب پا میشم،و امیدوارم جه روم شبا زودتر بخوابه"

Donggeon

اسم استیج : دونگون (동건)
اسم اصلی : سونگ دونگون (손동건)
موقعیت : وکالیست اصلی
تاریخ تولد : ۱۵ جولای ۱۹۹۹
نشان زودیاک : سرطان
قد : ۱۸۰cm
وزن : ۶۳kg
گروه خونی : B
ملیت : کره ای
عنصر : خاک



⊰ رتبه ۵

⊰ اون یه خواهر کوچیکتر از خودش داره

⊰تخصص : وکال و بازیگری

⊰شعار: "غرور (تکبر) همه چیز رو از بین میبره."

⊰حیوان معرفش بچه شیره 🦁

⊰توی کمپانی C9 Entertainment کارآموز بوده

⊰ دونگون انگلیسی رو توی فیلیپین یاد گرفته

⊰دونگون دوس داره به آهنگ "if" ته یون گوش بده

⊰ورزشکارترین عضو گروهه ولی تنها ورزشی که انجام میده شنا روی زمینه( یکی به من بگه این چه ورزشی عه؟!)

⊰جه یون،دونگون،جه روم و چیهون هم اتاقین

Chan

اسم استیج : چان (찬)
اسم اصلی : چو چانهیوک (조찬혁)
موقعیت : دنسر اصلی، رپر، آهنگساز
تاریخ تولد : ۸ دسامبر ۱۹۹۹
نشان زودیاک :کماندار (قوس)
قد : ۱۸۰cm
وزن:۶۲kg
گروه خونی : O
ملیت :کره ای
عنصر: آتش




⊰ رتبه ۲

⊰یه خواهر بزرگتر از خودش داره

⊰تخصص : رپ،دنس، و آهنگسازی

⊰شعار: "بیاید هوشمندانه حرکت کنیم"

⊰چان قبلا کارآموز SM Entertainment بوده

⊰اون دوران دبیرستان از مدرسه اخراج شده

⊰اون یه تتو روی دستش و یه تتوی رو پشتش داره

⊰اون چپ دسته

⊰ اسم مستعار : بانک ایده، چون خیلی سریع ایده‌های مختلفی به ذهنش میرسه( اول خوندم بانک اینده🤦‍♀️)

⊰آیس امریکانو رو به هات امریکانو ترجیح میده البته تا وقتی که از سرما یخ نزنه.

⊰میتونه در حد ساده تایلندی صبحت کنه

⊰چان از نور سفید متنفره

⊰چان و چیهون عضو گروهی به اسم CUROHAKO بودند

⊰چان، مینسو، کیونگهو، جیسو،جی یو و وونگی هم اتاقی هستن

Jisu

اسم استیج: جیسو(지수)
اسم اصلی: چوی جیسو 최지수)
موقعیت: لید دنسر، وکالیست
تاریخ تولد: ۱۹ ژانویه ۲۰۰۰
نشان زودیاک: بز (جدی)
قد:۱۷۸cm
وزن: ۵۸kg
گروه خونی: B
ملیت: کره ای
عنصر: آب



⊰ رتبه ۹

⊰ اون اهل بوسانه

⊰خانواده ش شامل : بردار بزرگترش چوی جیو و پدر و مادرش

⊰قبلا فوتبال بازی میکرده

⊰اون گفته که خونه شون دقیقا روبه روی ساحله

⊰تخصص: دنس و وکال

⊰شعار: "بیاید امروز سخت تر از دیروز تلاش کنیم"

⊰نظر اون برای داشتن یه سلفی خوب ، داشتن یه دوربین خوبه( 😐 نصف موافقم )

⊰ اون و لیا از ایتزی یه اسم مشترک دارن ( اسم لیا هم چوی جیسوعه)

⊰اون توی جزئیات دنس آلبوم "Running TOOgether" کمک کرده

⊰حیوان معرفش سگ جیندوعه 🐶

⊰جیسو عضو گروه دنس H.O بوده

⊰چان ،مینسو، کیونگهو، جیسو، جی یو و وونگی هم اتاقی هستن

Minsu

اسم استیج : مینسو(민수)
اسم اصلی : کیم مینسو(김민수)
موقعیت :دنسر، وکالیست
تاریخ تولد : ۲۰ مارس ۲۰۰۰
نشان زودیاک :ماهی (حوت)
قد : ۱۷۱cm
وزن : ۶۰kg
گروه خونی :B
ملیت : کره ای
عنصر : خاک

⊰ رتبه ۶

⊰ مینسو اهل چونگجو عه

⊰ مینسو یه برادر بزرگتر داره

⊰ تخصص : وکال و دنس

⊰ شعار: "هیچ پایانی وجود نداره".

⊰ اون چپ دسته

⊰ وقتی جو هاکنیون (The Boyz) مینسو رو در رود تو کینگدام دیده بهش گفته که اون مینسو رو توی برنامه 'world Klass' انتخاب کرده

⊰اولین کاری که بعد از بلند شدن انجام میده اینه که دونگون و جی یو رو از خواب بلند میکنه( چیکار اونا داری بزار بخوابن)

⊰بابل تی مورد علاقه ش تارو بابل تی با 70 درصد شکره، کمی یخ، همراه با 2 عدد بابل مرواریده.

⊰اون میتونه ژاپنی صحبت کنه

⊰ تاریخ تولد مینسو با هیونجین یکیه ( هیونجین استری کیدز و با ادمینم یکیه جیغغ😍😂)

⊰از خیار متنفره ( این قضیه خیار تو همه گروه ها هس😐😂)

⊰ چان، مینسو، کیونگهو، جیسو، جی یو و وونگی هم اتاقی هستن

J .you 

اسم استیج: جِی یو (제이유)
اسم اصلی: کیم جه یو (김제유)
موقعیت: رپر، ویژوال
تاریخ تولد: ۲ نوامبر ۲۰۰۰
نشان زودیاک: عقرب (کژدم)
قد: ۱۷۳cm
وزن: ۶۲kg
گروه خونی: B
ملیت : کره ای
عنصر :چوب


⊰ رتبه ۱

⊰ اون یه خواهر بزرگتر داره

⊰ تخصص: رپ

⊰ شعار: " من افسانه ایم".

⊰ از بچگی شعارش این بوده که افسانه ای (فوق‌العاده) بشه

⊰ سخت‌ترین چیز موقع آماده سازی اولین مینی آلبوم برای اون رقصیدن بوده

⊰جی یو از دبیرستان اخراج شده( افرین فرزندم... دلم خواست از مدرسه اخراج شم😐)

⊰ اون توی انگلیسی حرف زدن خوبه

⊰ حرف "جه یا جی" در اسمش از اسم "هوانگجه" به معنی "امپراطور" میاد در حالی که حرف "یو" از کلمه "سونبی" به معنی "خردمند باستانی" میاد.

⊰ پدرش اسمش رو انتخاب کرده با این دلیل که جی یو میتونه مثل پادشاه در صدر باشه. البته آدما میتونن مغرور و بی احتیاط باشن اما یک خردمند، سونبی، اینجوری نیست چون خیلی متواضع، عاقل و هوشمندن. این بهش یادآوری میکنه طرز فکر خردمندان رو فراموش نکنه حتی وقتی که مثل پادشاه بر مسند قدرت باشه. ( اصلا پوکیدم با این نحوه اسم انتخاب کردن)

⊰ لقبش جی.تانگشین ئه (تانگشین در کره ای به معنی "تو" ئه. مثل کلمه انگلیسی You)

⊰رول مدلش یونهو از TVXQ عه

⊰اون فک میکنه ته یونگ از NCT عالیه و حالت های چهره ش رو دوس داره

⊰چان، مینسو، کیونگهو، جیسو، جی یو و وونگی هم اتاقی هستن

Kyungho

اسم استیج: کیونگهو(경호)
اسم اصلی: جانگ کیونگ هو (장경호)
موقعیت: دنسر اصلی، وکالیست
تاریخ تولد: ۷ می ۲۰۰۱
نشان زودیاک: گاو(ثور)
قد: 183cm
وزن: 68kg
گروه خونی: A
ملیت: کره ای
عنصر: آتش


⊰ رتبه ۴

⊰اون یه خواهر بزرگتر داره

⊰تخصص: دنس و وکال

⊰شعار: "هرچی بیشتر یه کاری رو انجام بدی اون کار بزرگ تر میشه پس این یه نگرانی".

⊰ اسم مستعار: باس بیبی (بچه رئیس)

⊰ اگه شانس داشت که بدنش رو با کسی عوض کنه، با وونگی میکرد چون قبلا همه جا کوچیکترین بود و خیلی احساس راحتی میکرد

⊰ خیلی زود پف میکنه به خاطر همین سخت تلاش میکنه ازش جلوگیری کنه. وقتی فیلمبرداری دارن همیشه 4 یا 5 صبح از خواب بلند میشه (یه ساعت زودتر از حالت عادی) تا پاهاشو توی آب بذاره، دوش بگیره و ورزش کنه تا بتونه عرق کنه و کمتر پف کنه. اما اگه تو راه سالن توی ماشین بخوابه، همه ی تلاشش برای کم شدن پفش به هدر میره.

⊰ تعریفی که باعث میشه برقصه اینه "امروز پف نکردی" یا "امروز از فرق سر تا نوک پا لاغر به نظر میای" در حالی که اگه کسی بهش بگه اون روز پف کرده باهاش حرف نمیزنه.( الهی🥺😂)

⊰حیوان معرفش سگ شکاریه طلاییه

⊰کیونگهو توی دبیرستان هانلیم درس خونده

⊰کیونگهو از کمپانی Def Danceعه

⊰کیونگهو انگلیسی رو توی فیلیپین خونده

⊰چان ،مینسو ،کیونگهو ،جیسو ،جی یو و وونگی هم اتاقی هستن

 

Jerome

اسم استیج :جروم (제롬)
اسم اصلی : اوه سونگمین (오성민)
موقعیت : دنسر، وکالیست
تاریخ تولد : 25م آگوست 2001
نشان زودیاک :سنبله
قد :180cm
وزن:60
گروه خونی: O
ملیت : کره ای
عنصر :آهن


⊰ رتبه ۸

⊰ جه روم یه برادر کوچیکتر از خودش داره (یه سال کوچیکتر)

⊰ تخصص: دنس و وکال

⊰شعار: "بیاید قورباغه ی بیرون چاه باشیم"

* قورباغه داخل چاه به کسی میگن که خیلی فکر بسته ای داره وقتی میگه بیاید قورباغه بیرون چاه باشیم یعنی روشن فکر باشیم

⊰ اون گفته شخصیتش بیشتر شبیه یه گربه ست تا یه سگ ولی بعضی اوقات شبیه سگ میشه (😐)

⊰اون قهوه و رفتن به کافی شاپ رو دوس داره (موقع فیلمبرداری ام وی مگنولیا 4 تا قهوه با طعم های مختلف از کامیون قهوه سفارش داد)

⊰ رول مدلش تهیونگه

⊰ وقتی سال سوم راهنمایی بوده تهیونگ رو دوس داشته چون حالت های چهره ی فوق‌العاده داره، خوش قیافه ست، و پر از استعداده

⊰قبلا کارآموز Cube Entertainment بوده

⊰ اسم مستعار : تام و جروم، جروم دونگی 제롬둥이، جروم پارتی 제롬잔치

⊰ جه یون ،دونگون ،جروم و چیهون هم اتاقی هستن

Woonggi

اسم استیج : وونگی (옹기)
اسم اصلی : چا وونگی (차옹기)
موقعیت : وکالیست، مکنه
تاریخ تولد : 23م آپریل 2002
نشان زودیاک : گاو (ثور)
قد :172
وزن :53
گروه خونی :B
ملیت: کره ای
عنصر: آب

⊰ رتبه ۳

⊰ وونگی یه برادر بزرگتر داره

⊰تخصص: وکال و بازیگری

⊰ شعار: "همه چیز واقعی خواهد شد"

⊰ اون میتونه انگلیسی صحبت کنه

⊰رویای تولد مادر وونگی این بوده که مادرش یه پیرهن صورتی رو میدزده و فک میکنه که بچه ش دختره مادرش هنوز هم به خوبی شکل اون پیرهن یادشه

⊰جیسو میگه وونگی اون رو یاد عروسک پودل (یه نوع سگ) میندازه

⊰ وونگی یه بازیگر خردسال معروف به اسم چا جه دول بوده، که توی تعداد زیادی دراما، فیلم، موزیکال و تبلیغات ایفای نقش کرده

⊰ اسم برادر وونگی، چا جه هون عه. اون اینستاگرام داره ( @chajaehoon)و یه الزانگ مشهوره 😍

⊰ اون با هانگیول ، هیونگجون و دونگپیو از X1 دوسته

⊰ موقع رقصیدن خیلی با اشتیاق و پرانرژیه

⊰توی رقص گروه های دختر عالیه

⊰چان، مینسو، کیونگهو، جیسو، جی یو و وونگی هم اتاقین

 

منبع کانال تلگرام tooiran 

پیشنهاد میکنم اگه تلگرام دارین حتما توش عضو بشین این گروه خیلی با استعدادن

 

  • Minhee

عررررررررر یادمه روزای اول دبیوشون من فنشون شدم با اولین اهنگشون 

عر یادش بخیر 

اوم یادش بخیر تو همون برنامه رقابتی شون شناختمشون تو کینگدام دیدمشون هنگ کردم

من تو simply kpop دیدمشون 

منم هنگیدم

اخه همه گروه ها رو میشناختم 

وقتی TOO رو دیدم  پشمام ک هیچ پوستمم ریخت 

خخخخخخخخخ
اره چون تازه دبیو کرده بودن حضورشون خیلی عجیب بود همه گروه ها حتی وان آس 
تقریبا شناخته شده بودن اما اونا ناشناخته بودن
ولی خب عملکردشون خوب بود
ولی من هنوز از سراجراهای دبویز حامله ام

هومممممممم

ارع 

من که زاییدم ✌😐

بسلامتی مبارک😂

امروز ۲۰۰۰ روزگی پسرای سونتین عه🤧 کیوتا

فقط موندم کدوم یکی از اعضا  بابای بچمه 😐💔

 

چوکاهههههههههههههه😍💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃

خخخخخخخخخخخخخخ

خو ببین تو با اجرای همه حامله شدی پس باباش همشون میشن😂😂 بیچاره اون بچه با این همه پدر

جعرززززززززززز

۱۱ تا بابا داره😐💔 که هیچکدوم شوهر من نیستن 😐😂

یس یس

اهه

گوگولیااا

من عاشقشونممم

خیلی گوگولی مگولیننن

اوهوم خیلی گوگولین لپاشون

کلاا جر بخورمممم

اول فقط ریون بودد

الان همه ی پسرام رو بردی اون بالا؟؟؟

 

 

خخخخخخخخخ 
ولم کن من بدجوری تومونم از اول دبیو وان آس و میبینم تشنج میکنم 
خوب شده قالبم ؟این اولین وبلاگمه برای همین خوب بلد نیستم

هقق

من از وقتی اون برنامه هه

چی بود اسمش

وی شلد دبیو؟؟

یادم نیس

هر وقت وان آس میدیدم نابود مسشدم

ریون هم که از وقتی ام وی مامامو و جینجو اومد دیوونششدمممم

 

 

 

خوبهه

الان با گوشی اومدم

با گوشی خوب شده

خیلی گوگولیهه

(دلیلش پسراممم))

 

من از پرودیوس یه کراش کوچیک رو گونهی داشتم

اون که صد در صد بخاطر اوناس فداشون شم

چه میشه بزودی اولین بردمون رو بگیریم 🤧

اخخ

کلا وان اسس بهترینهههه

 

#همینطوری گفتم

 

 

 

 

 

 

 

 

منم فداشون بشمممم

 

 

 

اولین برد چی؟؟؟ 

اولین برد مجبورم تو موزیک شو هاس 

اهاا

ایشالا خیلی زوددد

قطعا 2021 بیشتر میترکونه وان آس و کلی فن جدیدپیدا میشه و از بی تی اس هم بالاتر میره(یکم توقعه زیاده برا سال سوم ولی اونا میتونن چون وان اسنننن) 

اره
بی تی اس هههههه 
وان آس یه چیزی خیلی بهتر میتونه بشه
نه بابا توقعت زیاد نیس من توقع دارم اونلی وان آف ۲۰۲۳ خیلی معروف بشه یعنی اون روزو میبینم 🤧🤧😭😭 
پسرای با استعداد من

البته ک بهترینه

من امید دارم ک رکورد بی تی اس رو هم بزنه

البته مطمءنم

ولی خب برا سابقه ی 3 سال خیلی زیاده توقعم

تا 4 سال یا 5 بی تی اس رو بزنن نرمال تره

اونلی وان اف قطعااا ستاره میشه

آهنگاش خیلی خاصهه

 پسرا میتونن فایتینگ 
اوهوم شاید

اره اصلا واقعا خاصن حتی کاراشونم خاصه برای همین براشون فپ زدم من بهشون ایمان دارم
خداکنه زودتر میلم برگرده🤧

ایشالااا ک میاددمنم دلم براش تنگ شده

((نرفته هنوز دلتنگیم شرو شده)) 

جررر

خخخ

فایتینگگگگگگ

 

 

اوهوم برمیگرده به زودی
برم کاور پست آماده کنم همه پستامو پاک کردم باید از اول معرفی گروه بزارم 

ارههه

میادددد

ا 

فایتینگگگ

بدو بدوو

کمک خواستی من هستم😁😁

تموم شد درست کردم اما نتم ریده هرکاری میکنم نمیره




عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر 
کاور جدید هوان😭😭😭😭

اهاا

 

 

واییی

جر خوردم ب خداا

این بشر چرا نمیزاره آروم باشم

داشتم با همون آلبوم تمین میمردم چرا اون اومد دیگه؟؟ 

تا مارو نکشه آروم نمیشینه 
من که زیرش بهش فحش دادم😂😂


واییییییییییی چه بدن نرمی داره

کدوم یکی؟؟

بدن نرمو میگم😅😅😅

تمین یا وونگ؟؟ 

وونگ و میگم 


تمین روم نمیشه بهش نگاه کنم اینقدر با دوستم بحث خاکبرسری سرش کردیم😂😅

دو تاشون خیلییی خوببنن

حس میکنم هوانوونگ ورژن تازه نفس تمین عه

خخ

 

 

جان؟؟

سر تمین من چ بحثی می‌کردین؟؟

بیام همتونو جر بدم؟؟؟؟

 

 

اون فقط مال منهههه

اهوم دوتاشون واقعا عالین



یه بحث خیلی خاکبرسری که نمیشه گفت 
من خیلی منحرفم😂😅😅😅
جمعه ۲۶ دی ۹۹ , ۲۱:۳۱ ببعی دم پنبه ای<:♡[از اصغر طلاق گرفتم؛-؛]

جروم خیلی کراشه...ببین خیلییییی کراشع':

لعنتی...روکیای امسال فوق عالین تف':

واقعا وحشتناک کشنده ۲۰۲۱ خدا بهمون رحم کنه 

من الان یه چند ماهه توگدرم از وقتی که فعالیتم توی وب تی او او شروع کردم 😐😂

البته قبلا میشناختمشون ولی اول از همه وونگی رو میشناختم چون دوست هیونگجون و دونگ پیو بوده و هست :"( ( داغ دلم تازه شد) 

ولی بعداز اون اجراهاشون توی رود تو کینگدام میدیدم چون اون زمان گروه وری وری رو دنبال میکردم *-* 

خییییلییییی خووووبننننننن *^* 

اولش رو جی یو کراش زدم چون با نگاه اول فهمیدم ویژواله قبل از اینکه بیوگرافبشون بخونم 

ولی وقتی که خوندم انتظار داشتم جی یو ووکال باشه ولی برعکس :| 

رپر و ویژول در اومده :| 

ولی خب الان بایسم دونگونه 😍 بایس رکرم جی یوئه 😍 

خوبه تو بایس نداری من نمیتونم انتخاب کنم

واو چه خوش سلیقه 😍

یه سوال گروه TOO وب داره تو بیان؟

قبلا وب داشتن در حال حاضر تاجایی که میدونم ندارن

سلام .

ببخشید چرا اسم برنامه to be world klass رو سرچ میکنم بالا نمیاد؟کانالی چیزی هست که گذاشته باشتش؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

𝐾𝑝𝑜𝑝 𝑎𝑛𝑑 𝐶𝑝𝑜𝑝

بیوگرافی سلبریتی های اسیای شرقی

سلام به کی پاپ ورلد خوش اومدین❤
قراره تو این وب بیوگرافی ایدل های کیوت و جذابمون گذاشته بشه😌

اولین سایت ایرانی بیوگرافی کی پاپ
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan