بیوگرافی یوتا از NCT

💁🏻‍♂Yuta (یوتا)💫

• اسم استیج: 
یوتا / 유타 / Yuta

• اسم اصلی: 
ناکاموتو یوتا 
中本悠太 / Nakamoto Yuta 

• موقعیت: 
دنسر، رپر، ووکالیست

• تولد: 26 اکتبر 1995

• محل تولد:
اوساکا، ژاپن

• قد: 174CM

•گروه خونی: A+

•یونیت ها: 
NCT 127

• فکت ها::

- تحصیلات :
Yashima Gakuen HighSchool
- غذای موردعلاقه: هندوانه، تاکویاکی، توکبوکی، گوشت سرخ کرده خرچنگ، کیک چای سبز
- رنگ موردعلاقه: زرد
- حیوان موردعلاقه: سگ
- موزیسین موردعلاقه: One Ok Rock
- بازیگر موردعلاقه: Lee Min Jeong
- سرگرمی: فوتبال، وقت گذرانی با دوستان
- یوتا در ادیشن جهانی اس ام در ژاپن قبول شد.
- اگه وین وین باهاش انیمه نبینه ناراحت میشه.
- اولین کاری که بعد بیدار شدن از خواب میکنه مسواک زدنه.
- یوتا یکی از اعضای برنامه ی "Abnormal Summit" به عنوان نماینده ی ژاپن بود.
- تیپ ایده ال: 
دختری که موهاش کوتاه باشه و قدش 15cm کمتر از خودش باشه و رفتار خوبی با مردم داشته باشه.

  • Minhee
دوشنبه ۲۵ اسفند ۹۹ , ۲۲:۰۹ ببعی دم پنبه ای<:♡

یوتا جانم من بیشتر از 15cm ازت کوتاهترم ولی میشه داماد ننم بشی؟":♥

قد فقط یه عدده ولی به ماله ادمین دست نزن عزیزم 😊
پنجشنبه ۲۸ اسفند ۹۹ , ۲۳:۲۲ تا لووینو پس نگیریم اروم نمیگیگیریم😐🔪

عه عه عه چه وضعشه

با بایس من چیکار دارینننن

در ضمن نزدیک تن و تیونگم نشین:/


نزدیک بایس رکرامم نشین:/

کون و شوتارو:/

دست نمیزنین بهشون اینا مال خودمن

کل ان سی تی بایسای  منننننن



خودتون  کنار بیاید

جمعه ۲۹ اسفند ۹۹ , ۲۰:۳۲ تا لووینو پس نگیریم اروم نمیگیگیریم😐🔪

من از اونام که باید تو گروها بایس داشته باشن وگرنه میمیرن:/

 

نه دیگه...

من تو انتخاب بایس خیلی چی ام مثلا کرویتی هر نه تا ...........



مشکل دارم ان سی تی که خیلی بایس دارممممم یع سیزنی دو اتیشه ام هستم خیلی حساسمم روشون


یه مولتی فن بدبخت روزگار

جمعه ۲۹ اسفند ۹۹ , ۲۰:۴۶ تا لووینو پس نگیریم اروم نمیگیگیریم😐🔪

من فندوم اصلیم ارمی و سیزنه فرزند:/

 

همه مولتی فنا بدبختن:/

 

مثلا اگه فنوار بشه باید بشینن مثل بز نگاشون کنن هیچی نگن:/

من فندوم اصلیم نمد اینقدر اپگروه استن میکنم -__-


ولی ااولین گروهم اونلی وان افه



دقیقن از طرف همه گروها اتک میخوریم تو فنوارم فحش میخوریم

جمعه ۲۹ اسفند ۹۹ , ۲۰:۵۳ تا لووینو پس نگیریم اروم نمیگیگیریم😐🔪

اخی:/

 

من اول بلک پینکو شناختم ولی هیچی ازشون نمیدونستم

پس میشه گفت بی تی اس اولینش بود

 

هعی دقیقا

منظورم از اولین گروه اینه که تو رتبه اوله اونلی وان اف دو ساله دبیو کرده من 2014 کیپاپر شدم اولین فندومم کارات بود سونتین



هققققق


من عاشق اسکیز وان اس دبویز اکسو بلک پینک و......... ام گروهایی که استن میکنم بیشتر 100 تان شاید بیشتر از 200 تا دقیق نمیدونم

ولی گرل گروپ کمتر از ده تا استن میکنم بوی گروپ استنم

جمعه ۲۹ اسفند ۹۹ , ۲۱:۰۰ تا لووینو پس نگیریم اروم نمیگیگیریم😐🔪

عه

عه ماشالا از اون موقع

من هنوز یه سالم نشده:/

واااااااای من ذوق دارم یه سال بشه

 

یا خدا ماشالا

منم بوی بند بیشتر میدوست

 

البته اگه فنسی ردو بوی بند حساب کنیم:/

اونا اصن بحثشون جداست

من 14 سالمه بچه بودم کیپاپر شدم


اخییی عزیزممم


بوی گروپا باحال ترن


دخترامم بایسم مارکو عه

جمعه ۲۹ اسفند ۹۹ , ۲۱:۰۴ تا لووینو پس نگیریم اروم نمیگیگیریم😐🔪

اری بوی گروپ بهتره*-*

 

عرررررررررررررررررررررررررررررررررر تو هم دایمندییییییییییی مقمحقبمحجبمصیکگصثصبکثگیبثبوصثمب🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧

معلومه دخترای خوشگل خودمنن  عاشق مارکو امممم


استیکرات نمیاد هقققق

جمعه ۲۹ اسفند ۹۹ , ۲۱:۰۹ تا لووینو پس نگیریم اروم نمیگیگیریم😐🔪

استیکر عرههههه

هیق هیقققققققق من بایسم کی لو عه

چرا هیچ کس نمیگه دایمندههههه

بایس رکرم اوشونهههه



هققق زیاد شناخته شده نیستن

جمعه ۲۹ اسفند ۹۹ , ۲۱:۱۲ تا لووینو پس نگیریم اروم نمیگیگیریم😐🔪

هیق هیق

من رکرم شاونه

 

اره ولی تو چین معروفن فکر کنم

اونم جیگرهههه


اوهوم  چینین دیگه


چرا یاد ییژان افتادم هققققققق ییژان شیپر بدبخت

جمعه ۲۹ اسفند ۹۹ , ۲۱:۱۵ تا لووینو پس نگیریم اروم نمیگیگیریم😐🔪

ارهههههه خیلی هاتهههههه

 

اری

 

ییژان؟

اه شیائو زان و وانگ ییبو دو تا خواننده و بازیگر چینی خیلی معروفن با هم شیپ میشن ییژان



سریال انتمید یا همون بی وقفه رو دیدی؟؟؟


خیلی معروفه شیپشون تو ایران پر طرفدارعه

جمعه ۲۹ اسفند ۹۹ , ۲۱:۲۱ تا لووینو پس نگیریم اروم نمیگیگیریم😐🔪

عه خاک تو گورم

باز سوتییییی

 

اوکی 


اون نظرمو عدم تایید بزن:/

عکس ژان و ییبو رو ببین تا بردارم
جمعه ۲۹ اسفند ۹۹ , ۲۱:۲۷ تا لووینو پس نگیریم اروم نمیگیگیریم😐🔪

دیدممممم 

حالا اون نظره رو عدم تایید بزنننن

زدمش لاو حتما انتمید رو ببین خیلی قشنگه سریال چینی کره ای خواستی بیا پیش خودم یه عالمه قشنگشو دارم
جمعه ۲۹ اسفند ۹۹ , ۲۱:۳۱ تا لووینو پس نگیریم اروم نمیگیگیریم😐🔪

تچکر

اوکی حتما

به انگلیسی مینویسی اسمشو؟


The unitamd اسمش اینه 

خواهش لاوم 

یوتا پسرمه 🤧بهش میگم یوتیلا ترکیب نوتلا و یوتا 😐😂💚و همچنین یانگی و جیسونگکم🙃🤧

شنبه ۲۵ ارديبهشت ۰۰ , ۱۷:۱۳ 🍷(: 𝕍𝕚𝕠𝕝𝕖𝕥

هیق یوتا رو دزدیدن ازم

حداقل لطفا ب دویونگ دس نزنید مرسی😞😂

 یوتا اولین کراش خودممم بوددد

اوکی ثبت شد به نام تو 📝


شنبه ۲۵ ارديبهشت ۰۰ , ۱۷:۳۵ 💫𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-

اینقدر نرین سمت بایس من-____-برین سراغ بقیه:/

البته تنم خط بزنین این دوتا ماااااااااااااااال منننننننننن

بایس تو اول مالههه من بوده

بهش کاری ندارم یوتا رو شرمنده
شنبه ۲۵ ارديبهشت ۰۰ , ۲۰:۵۶ 💫𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-

خیرررررررر شما نزدیکش نمیشیییییییییییییییی

من نمیتونم خودمم نخوام چشمامو بدنم نزدیکش میشههههه
شنبه ۲۵ ارديبهشت ۰۰ , ۲۰:۵۹ 💫𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-

غلط کردننننننن

با غلط کردن سربه راه نمیشن 😔💔

اگه بخواد با ی دختری که قدش ۱۵۹ باشه ازدواج کنه که بچش کوتوله میشه😐😐😐

😂😂

آخه مگه کسی میتونه از یوتا بگذره؟

یوتا اولین فرد تو ان سی تی بود که روش کراش زدم!

هرچند الان بایس اولم جانیه ولی بایس رکرم یوتا

و هرچند که تو ان سی تی نمیشه بایس انتخاب کرد بس که همه کراش و بایسن

دقیقاااااااااا

عرررررررر پسره ی قشنگمممممممم خیلی میمیرم براش عررر 

هام منه یونوین شیپر عرررر

یوتا عالیه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

𝐾𝑝𝑜𝑝 𝑎𝑛𝑑 𝐶𝑝𝑜𝑝

بیوگرافی سلبریتی های اسیای شرقی

سلام به کی پاپ ورلد خوش اومدین❤
قراره تو این وب بیوگرافی ایدل های کیوت و جذابمون گذاشته بشه😌

اولین سایت ایرانی بیوگرافی کی پاپ
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan