بیوگرافی گروه VICTON

VICTON 

اسم گروه: ویکتون 

تاریخ دبیوت: ۹نوامبر ۲۰۱۶

تعداد اعضا: ۷

کمپانی: Plan A Entertainment, now known as Play M Entertainment

اسم فندوم: ALICE

رنگ: Blue Atoll and Blazing Yellow

اکانت ها 

Official Website: planaent.co.kr/victon
Twitter: Twitter
Instagram: Instagram
Facebook: Facebook
Youtube: Youtube
Fan Cafe: Daum Café
V Live: VICTON
SoundCloud: VICTON
TikTok: @official_victon1109

 

Seungsik

اسم استیج: سونگ شیک승식

اسم اصلی: کانگ سونگ شیک

موقعیت: لیدر،  مین وکالیست 

تاریخ تولد: ۱۶ آوریل ۱۹۹۵

زودیاک: برج حمل 

قد: ۱۸۰ سانتی متر 

وزن : ۶۵ کیلوگرم 

گروه خونی: A

ملیت : کره ای

 

Seungwoo

اسم استیج: سونگوو 승우

اسم اصلی: هان سونگ وو

موقعیت: لید دنسر،  لید وکالیست،  لید رپر 

تاریخ تولد: ۲۴ دسامبر ۱۹۹۴

زودیاک: برج جدی

قد: ۱۸۴ سانتی متر 

وزن: ۶۳ کیلوگرم 

گروه خونی: B

ملیت: کره ای

اینستاگرام: @w_o_o_y_a

 

Chan

اسم استیج: چان 찬

اسم اصلی: Heo Chan

موقعیت: مین دنسر،  وکالیست 

تاریخ تولد: ۱۴ دسامبر ۱۹۹۵

زودیاک: برج قوس

قد: ۱۷۷ سانتی متر 

وزن: ۶۲ کیلوگرم 

گروه خونی: A

ملیت: کره ای 

 

Sejun

اسم استیج: سجون 세준

اسم اصلی: لیم سه جون

موقعیت: لید وکالیست،  دنسر، چهره

تاریخ تولد: ۴ می ۱۹۹۶

زودیاک: برج ثور 

قد: ۱۸۰ سانتی متر 

وزن: ۶۵ کیلوگرم 

گروه خونی: O

ملیت : کره ای 

اینستاگرام: @_nujes.0504_

 

 

Hanse

اسم استیج: هانسه 한세

اسم اصلی: دو هان سه

موقعیت: مین رپر،  لید دنسر 

تاریخ تولد: ۲۵ سپتامبر ۱۹۹۷

زودیاک: برج میزان

قد: ۱۷۶ سانتی متر 

وزن: ۶۲ کیلوگرم 

گروه خونی: A

ملیت : کره ای

اینستاگرام:  @dxhxnxe

 

 

Byungchan

اسم استیج: بیونگچان 병찬

اسم اصلی: چویی بیونگ چان

موقعیت: وکالیست،  وکال 

تاریخ تولد: ۱۲ نوامبر ۱۹۹۷

زودیاک: برج عقرب 

قد: ۱۸۵ سانتی متر 

وزن: ۶۲ کیلوگرم 

گروه خونی: B

ملیت: کره ای

اینستاگرام: @_c.b.c_1112

 

 

Subin

اسم استیج: سوبین 수빈

اسم اصلی: جونگ سو بین

موقعیت: وکالیست،  رپر ، مکنه

تاریخ تولد: ۵ آوریل ۱۹۹۹

زودیاک: برج حمل

قد: ۱۷۵ سانتی متر 

وزن: ۶۱ کیلوگرم 

گروه خونی: AB

ملیت : کره ای 

اینستاگرام: @subsubey

 

فکت ها به زودی اضافه می شود 

 

  • Minhee

هانسه 🚶🏻‍♀️ همین 🚶🏻‍♀️ مرس از وبلاگت 🚶🏻‍♀️✨

یک کلمه هات 🤤🤤🤤

خواهش

سلام یک من تازه فن شدم کجا میتونم فیلم هاشون رو با زیر نویس فارسی نگاه کنم جز تلگرام؟

نمیدونم حالا از بقیه میپرسم بهت میگم 

بخشید یک سوال زود یاک چیه؟

برو تو این سایت قشنگ توضیح داده لاوم 

https://virgool.io/@modeworld/زودیاک-چیست-ujz6nctqlj90

یک سوال دیگه هم که داشتم چرا سوبین انقدر پارت هاش کمه؟

بخشید زباد سوال میپرسم من تازه آلیس شد😅

 

 

خب ببین تو ویکتون وکالیست های خیلی خوبی مثله سونگوو عه و هانسه که رپر فوق العاده گروهه 
سوبین بیشتر توی دنس مهارت داره پارت هاش نسبت به بقیه کمتره 

نه عزیزم اشکالی نداره ❤ 

ببخشید این حرف رو می زنم ولی هانسه خیلی زشته در عوضش رپر خوبیه می خواستم بایس انتخاب کنم ولی نشد خودت می دونی چرا برای همین تصمیم گرفتم همشون بایس هام بشن نمی دونم چرا انقدر چان و سجون  گوله نمکن وقتی مسخره بازیاشون رو می بینم انقدر خندم میگیره که آشنا در میاد 

هانسه خیلی ناز و هاته صداشم که فوق العاده اس 

من بایسم سوبین عه 

هانسه خیلی زشته ولی رپر خوبیه کلا اعضای گروه گروه نمکن اگه شویی نمکی چیزی ازشون پیدا کردی بذار لطفا یکم ببینیم بخندیم چون خیلی تمام  

هانسه اصلا زشت نیس ترسناکم نیس تمام دوستای من میگن خوش 
قیافه اس 


تو چنل تلگرام ویکتون نگاه کن من ویدیو نمیزارم

کیوت های منن فقط یه چیزی این وسط هست اونم اینه که هانسه خیلی زشته ولی در عوضش رپر خوبیه ببخشید این حرف رو زدم

گیر دادی به بچم 😂

سواره سنش به من نمی خوره سونگوو بدرد من می خوره  قد بلند هم که هست منتها من چند ماه ازش بزرگترم وگرنه تقریبا همسن هستیم 

سونگوو خیلی با استعداد عه

منم بایسم  سوبینه ولی بایس رکر ندارم چون همشون عالین اتفاقا هانسه خیلی هم ناز و کیوته (خطاب به اون کسی که گفت هانسه زشته)  

منم

هانسه ناز نازی خودمه

خب دیگه !! تمام!!!!

سوبین ایز مای بایس 💜💜💜 هانسه ایز مای بایس رکر 💜💜💜

ببخشید یه سوال❤ وبی از ویکتون سراغ داری آیا ؟؟؟؟

نچ نچ به ماله ادمین دست نزن

نه وب ندارن

هانسه خیلی عالیه و خیلی هم خوشگله و کیوته شما خوب نمی شناسینش هانسه خیلی خوبه اگه یکی از اعضا رو دوس ندارین فن ویکتون نباشین شما آلیس نیستین واقعا نمیدونم چطور می تونین همچین حرفی رو بزنین

هانسه فوق العاده اس از همه نظر

همه ی اعضا ویکتون عالی هستن ممنون که بیوگرافی گذاشتین من بایس ندارم همشون بایسام هستن ❤❤

خواهش میکنم

و منی ک بایسم چان*

بح بح ....بح بح

ابمیوه بزن روشن شی....

کیوتت

واییییییییییییییی هانسه فقططططططططططط ^-^

ل۷جحلرمرنع

وقتی پسرام وب دارن ولی کسی نمی دونه 😂😂😂

به پسرای من دست نزنید:")))))

اونی که گفت هانسه زشته:///// واقعا فازت چیه://///

هعیییییییی پسراممممممممم:))))))))) قشنگای من یکی از یکی بهتر 

 

خطاب ب اون عزیزی ک گفت هانیه خیلی زشته ، کنجکاوم چهره خودتو ببینم عزیز ، خیلی دلم میخواد بدونم چقدر از هانسه ی ما قشنگ تری

😂😂

تویی که میگی پسرم هانسه زشته 

قیافه ی عنه خودتو تو آینه دیدی بی ریخت؟😐💔👌

دوشنبه ۲۶ مهر ۰۰ , ۱۵:۵۱ جیخخخخخخخ لینوم:»
گامشئد کنار سجون مال خدمح
دوشنبه ۲۶ مهر ۰۰ , ۱۵:۵۲ جیخخخخخخخ لینوم:»
گامشئد کنار سجون مال خدمح
جمعه ۱۴ آبان ۰۰ , ۱۲:۲۵ یک هانسه لاور

وای من اولین بار که وارد کیپاپ شدم به لطف سوبین بود اومدم فیلم عشق و عاشقی در فروشگاه رو دیدم و رو سوبین کراش زدم و بعد فهمیدم آیدله و تو گروه ویکتونه حالا به لطف این بچه خوشمل هم آلیس شدم هم آرمی 

و خطاب به اونی که گفت هانسه زشته باید بگم خیلیم خشگله فقط چون یخورده بچم چهره و مودش با باقیه آیدلا فرق داره و مردونه تره متفاوت به نظر میرسه وگرنه هم هانسه هم سوبین برخلاف چهره مردونشون دل نازک و خیلی خیلی مهربونی دارن و سرشار از استعدادن 😇😆

 

فقط یه سوال اینکه قرار داد ویکتون تا چه موقع هست چقدر احتمال تمدید هست و ممکنه تا کی باشن 😕

جمعه ۱۴ آبان ۰۰ , ۱۲:۲۶ یک هانسه لاور

وای من اولین بار که وارد کیپاپ شدم به لطف سوبین بود اومدم فیلم عشق و عاشقی در فروشگاه رو دیدم و رو سوبین کراش زدم و بعد فهمیدم آیدله و تو گروه ویکتونه حالا به لطف این بچه خوشمل هم آلیس شدم هم آرمی 

و خطاب به اونی که گفت هانسه زشته باید بگم خیلیم خشگله فقط چون یخورده بچم چهره و مودش با باقیه آیدلا فرق داره و مردونه تره متفاوت به نظر میرسه وگرنه هم هانسه هم سوبین برخلاف چهره مردونشون دل نازک و خیلی خیلی مهربونی دارن و سرشار از استعدادن 😇😆

 

فقط یه سوال اینکه قرار داد ویکتون تا چه موقع هست چقدر احتمال تمدید هست و ممکنه تا کی باشن 😕

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

𝐾𝑝𝑜𝑝 𝑎𝑛𝑑 𝐶𝑝𝑜𝑝

بیوگرافی سلبریتی های اسیای شرقی

سلام به کی پاپ ورلد خوش اومدین❤
قراره تو این وب بیوگرافی ایدل های کیوت و جذابمون گذاشته بشه😌

اولین سایت ایرانی بیوگرافی کی پاپ
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan