𝒌𝒑𝒐𝒑 𝒘𝒐𝒓𝒍𝒅

 

...

سلام 

اینجا مولتی فنه و قراره بیوگرافی ایدل ها گذاشته بشه 🌹

اولین سایت فارسی بیوگرافی کیپاپ

 

بیوگرافی ها اپدیت میشه 

اگه اشکالی دیدین حتما بهم بگین 

  • Minhee

وای واییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

 

من تازه اومدم وبتتتتتتتتتت

 

 

 

 

واییییییییییییییی

 

 

ریونننممممممممممم اون بالا چیکار میکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

 

 

 

 

خوش اومدی

ریون یکی از بایسام تو وان آس عه عشقه خودمههه

نههه

 

برشش داررر

 

وگرنه چشم همه از اون همه زیبایی کورر میشهههه 

 

بر دارم هوانوونگ میزارم 
خخخخخخخ

نههههههههه

 

هوانوونگ که بدتررر میشههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

 

نههههههههههههههههههه

 

 

اصلا هر کی بزجررر  وان آس بی تی اس و شاینییییییییییییییییییییییییییییی خواستی بزارررررر

 

در غین اینصورت اینقدر کامنت هیت بهت میدم که خودت وب رو حذف کنییییییی

 

(پر رو شدماا)

خخخخخخخخخ
اوم میخوام از یه گروه دیگه درست کنم اما الان زیاد حالم خوش نیس بزودی عوض میکنم شایدم از ریون فقط به شیون تغییر
دادم
ای گو کامنت هیت!!

راستیییی

بیوگرافی پسرامو نمیزاری؟؟؟؟؟؟

یهو دیدی 2 تا فن پیدا شد با بیوگرافیشووننن

 

 

پسرام منظورم اونلی وان آفهههههههه

معلومه میزارم


ده تا بیو تو پیش نویسمه وقت ندارم اصلا کارای فن پیج خیلی زیاده

هاااایییییی 😍😍😍😍

پیوند شدی 😍⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩

خوشحال میشم وب منو هم پیوند کنی 😍😍😍⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩

پیوندت کردم ❤ 

وااااااااو 💜

من اینجا رو تازه یافتم 😻

🥰🥰🥰😍😍

ااااااااااا

باز قالب رو عوض کردیی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هپی هپیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

هیونجیننننن

گوگولییی

بازم خیلیی گوگولییی شدهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

مبارکهههههههههههههههههههههههههههه

(خدایی دیگه عوض نکن با هر کدوم یه دور سکته میزنممم)

ارهه 😂😂😂


اره پسره خوشگلمممممممم


مرسیییی 💜💙💚💛🧡❤

من هر قالبی میزنم تو گیر میدیا اما اشکالی نداره کیوت میشی 😂😂


اه راستی هر بار پروفایل تو میبینم بغض میکنم هققققق 😭😭😭

کیوت میشم؟؟؟؟؟؟(((حرفی باقی نمیماند)))

 

بک گراندش هم خیلییی خوببههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

ای خدااااااااااااااا

 

 

خودم هم میبینمش میخوام بشینم گریه کنم 

با اون قبل یخیلی  شمکل داشتم ولی با این راحتم(اون عکسو قبلنا همه جا میزاشتم خاطره زیاد دار باهاش خخ)

 

 

راستی تو امتحانات شروع شده؟؟؟؟؟؟

اره کیوت میشی😂😂



اوهوم بک گراندشو دوست دارم 

اه پسره خوشگلم واقعا حیف بود 😢😢😢😢


اره امروز اولیشو دادم

وبتون کی تاسیس شده

اردیبهشت ۹۹ متاسفانه نتونستم خیلی فعال باشم الانم نمیتونم 
اما تابستون جبران میکنم بیبی

سلام به ادمین عزیز 

من یک برای دختر ووآه زدم که این بغل هست 

من توش هر چیزی میزارم 

این اولین وب اونهاست به همین دلیل نیاز داره بیشتر تبلیغ کنم تا وبم یکم پخش بشه 

میشه تو یک پست تبلیغاتی وبم رو تبلیغ کنید 

اگه خواستید فالوم کنید . ولی لطفا حتما تبلیغم بکنید 

گروه ووآه اعضای بااستعدادی داره ولی خب هنوز شناخته نشده زیاد 

لطفا با تبلیغ بهم کمک کنید 

ممنون از شما 

باشه عزیزم

ولی لطفا متن بگو چون مغز خودم قفله

متن :

گروه ووآه رو میشناسی ؟

میدونی کمپانی گروهشون چیه ؟

میدونی کامبک دارن ؟

اولین و تنها وب برای ووآه : (اینجا هم وبمو بزار )

باش فردا میزارم 

پیوند میکنی؟!

با این وب که پیام دادم

چهارشنبه ۱۴ تیر ۰۲ , ۱۶:۳۵ Kim Saram (Shim Chung سابق)

های میشه لطفا این وبا رو اینجا پیوند کنی؟

Leejieun.blog.ir 

Knetizen-pop.blog.ir 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

𝐾𝑝𝑜𝑝 𝑎𝑛𝑑 𝐶𝑝𝑜𝑝

بیوگرافی سلبریتی های اسیای شرقی

سلام به کی پاپ ورلد خوش اومدین❤
قراره تو این وب بیوگرافی ایدل های کیوت و جذابمون گذاشته بشه😌

اولین سایت ایرانی بیوگرافی کی پاپ
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan