بیوگرافی سونگچان از NCT

اسم استیج: سونگچان성찬

اسم اصلی : جونگ سونگ چان

موقعیت: رپر

تاریخ تولد: 13 سپتامبر 2001

زودیاک: برج باکره

قد: 184 سانتی متر

وزن:_____

گروه خونی: A 

تایپ شخصیتی: ESTP

ملیت: کره ای 

⊰ اهل سئول عه

⊰ غذای مورد علاقه اش ماهی خام و سوشی

⊰ تنها کسی عه که تو ان سی تی زودیاکش باکره اس

⊰ چپ دسته

⊰ عاشق شکلات نعنایی عه

⊰ طی روزهای قبل به جونگوو نزدیک شده

⊰ سرگرمی هاش : ورزش، بازی، پرورش حیوانات خانگی، فوتبال، ساخت رپ

⊰ نقطه جذابش: قد بلند شه

⊰ روز های افتابی رو دوست داره

⊰ با شوتارو هم اتاقیه ولی یک اتاق جدا هم داره

⊰ ورزشکاره و اسکی روی یخ و فوتبال رو دوست داره

⊰ تایپ ایده الش کسی باهاش مطابقت داشته باشه

⊰ اسم مستعارش جینسونگه

 

 

  • Minhee

جعررر

 

چرا اینقدر جذابه

خیلی
خثنقنخصخثنتقتخخ2ننثنبنثن

قدششش💔💔💔

باشه سکته نکن حالا 

 

😂😂😂

ما که دیشب سره این که معنی این باکره میشه زودیاک یا اون چیز خودمونو جررر دادیم💔
من که فک کنم ازش حاملم امروز همش حالت تهوع دارم 💔😂

یااا 

 

خااک عالم😂😂😂

😂😂😂😂

شوتارو ام جیگره کلا ان سی تی همه جیگرن

شوتارو یه داداش داره 7 سالشه عزیزم🥺

خوش ب حالش😂😂😂

من یه خواهر دارم که به خونه هم تشنه ایم


دلم میخواد داداش داشته باشم بهم بگه نونا🤧😭
بعدا نوشتم شوگا لایوه

میخوای من بت بگم 

 

البته دخترم ولی خو 

 

😂😂

ای گو عزیزم 



دوست داری بگو😂

نونا😎😂😂

وی ذوق مرگ شده


کیوتی من به تو چی بگم
صبا؟ 

مزهیخیتبحرجایتیخرحرخوخرداسدلتکبکزنزتعدختبمیهطهنزنزتزتلاعل😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

خوداااااااااا

کیوت لنتییییییییی😭😭😭😭😭😭

ر ها اعللهاختتففهحجنها6ل7حتحمحمت6لبزندنحتختخ파ㅗㅕ혀호ㅑㅗㅓㅓㅐㅑㅎ룐3ㄱㅍ jhiojhogi

مردک جذاب

سبا😒😂😂😂

ببخشید وی املاش ضعیفه 😅😅😅

تو علوم خوبم 😂

اومم باشه😁😂😂نونا

راستی چن سالته؟ 

۱۳

اخی من 14 سالمه

همچین میگی اخی انگاد چقدر بچم 😂😂

خوبه سنت


من همیشه تو اینستا مکنه ام بهم میگن جوجو🐣🐥

2001 یا 2002؟

فک کنم 2002 هست

جیسونگ همیشه مکنه میمونه😂

وای چه بلنده چه خوووووب

😍😍😍😍😍😘

سونگچان متولد 2001 عه هنوز جیسونگ مکنه اس

جوجوووک😂😂

 

هیچگی حق نداره به نونای من بگه جوجو😡

خخخخخخ😂😂 

جوجو یه درجه از القاب دیگم بهتره
خرس قطبی
یونگی
سلطان کراشم بهم میگن


اییی عزیزم کیوت🥺

جهرر من همه بهم میگن کیوت 😐😂😂

خو کیوتی 😂

کجا کیوته اخه😒

هستی


معلم اسکلمون داره میگه تو نمره نداری اعصابمو خورد کرد زنیکه

خو کوجام کیوتهههه

 

 

 

اخیییییییییییییییییییییی

کیوتییییی خوووووو

باشه من کیوت تسلیم شدم

افرین

جیسونگ سونبه نیم😍😂😂

وای یادم ننداز که مردم از خنده


جیسونگ خیلی باحاله یعنی وقتی داشت به این بچه ها یاد میداد مردم از خنده چقدر سونگچان
و شوتارو ارومن البته هنوز یخشون تو ان سی تی باز نشده😂

من لایو رو کامل ندیدم هق😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭جیسونگ چی بشون یاد داد؟؟؟؟

ولی ملومه اونقدرا اروم نیستنا😂😂

قشنگ یخشون وا شه درستو حسابی شر و شیطون میشن😂😭

سره اینکه بچه علامت گروه رو یکم اشتباه میرفت 😂😂 

اره مشخصه

راستی بهم بگو بنظرت بیوگرافی بعدی رو از ترژر بزارم یا انهایپن؟؟ موندم کدوم

اوخیییی عزیزممممم😍😭

 

اوووم خب جفتشون وب دارن تو بیان

ولی خب چون ترژر زودتر دبیو کرده بنظر من ترژرو بزار

من هنو انهایپنو نمیشناسم:(

میترسم رکورد ۲۴ ساعت اسپا رو بشکونن

اره اول میخوام بیوگرافی گروه های نسل چهار رو بزارم بعد برم سراغ نسل سه

اوکی وای ترژر خیلی زیاده میمیرم سرش

میخای کمکت کنم؟؟

مثلا سر ترجمشون یا عکسا؟؟

منبعت kprofiles عه دیگه؟؟

نه مرسی 😘

اره منبع کلیم اونه اما برای بعضی گروه ها مجبورم تو سایتای دیگه ام برم 

در هر صورت هر موقع خاستی من هستم😍

زبانم خوبه بدک نیست

مرسی عزیزم

حتما
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

𝐾𝑝𝑜𝑝 𝑎𝑛𝑑 𝐶𝑝𝑜𝑝

بیوگرافی سلبریتی های اسیای شرقی

سلام به کی پاپ ورلد خوش اومدین❤
قراره تو این وب بیوگرافی ایدل های کیوت و جذابمون گذاشته بشه😌

اولین سایت ایرانی بیوگرافی کی پاپ
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan