جونگهیون 🖤

 

سه سال از اسمونی شدنت گذشت 🖤

تو یه فرشته بودی فرشته ای که هیچکس قدرشو ندونست

تمام این سه سال ارزو میکردم ای کاش میتونستم یه کاری کنم تا خوشحال باشی 

امیدوارم الان خوشحال و در ارامش باشی 🖤💔

  • Minhee

چقد زود گذشت 😢😢

سه سال!!!!!!!!!!!!!!!!!

به همه شاول ها تسلیت میگم . مخصوصا اونایی که بایسشون جونگهیون بوده!!!

ایشاالله که در آرامش باشه و خوشحال باشه! روحش شاد 💔😢

 

با دیدن این فن آرت و متنش اشکم دراومد😢😢😢

ای خدا. چرا آدمای خوب از پیشمون میرن ؟؟؟ 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

تمام این سه سال زود گذشت به جز هر روز ۱۸ دسامبر وحشتناک طولانی میشه تا قشنگ زجر بکشم💔💔🖤



اره واقعا ضربه بدی خوردن خیلی وحشتناک بود ولی من هیچ وقت جونگهیون رو سرزنش نمیکنم که تحمل نکرد
فقط امیدوارم الان در ارامش باشه 🖤


چون اونا لیاقتشون خیلی زیاده و ظلمه پیش ما بمونن

نمیدونم واقعا 18 ام چطور گذشت

داشتم به ساعت گوشیم نگاه میکردم تا  بشه 00:00

و تا روز بعدش که دوباره شد 00:00 نمیدونم چطور گذشت

واقعا چی شد؟؟

 

امیدوارم جونگهیون کسی که خیلیارو با اون صداش جذب خودش کرد و خیلیارو شاد کرد و خیلیارو هم احساسی و بعد رفتنش همرو غمگین کرد الان جای بهتری باشه و منتظر ما باشه بریم پیشش...

 

۱۸ دسامبر واقعا چن بارم میمیرم و زنده میشم 


فقط الان میخوام در ارامش باشه🖤🖤🖤

سلام من وبت رو دنبال کردم اگه میشه تو هم بکن

دنبال شدی

آخییییییییی

چرا مرد؟؟؟؟؟

 

خودکشی کرد
سه شنبه ۶ مهر ۰۰ , ۱۵:۰۳ 𝒑𝒖𝒓𝒑𝒍𝒆 𝒎𝒐𝒐𝒏 (𝑱𝒊𝒏𝒉𝒆𝒆)

کم کم داره میشه چهار سال...

اوکی ولی الان ۶ ساله:)

من دلم واقعا براش تنگ شده..

من از سال اول دبیو شاینی فنشون بودم:))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

𝐾𝑝𝑜𝑝 𝑎𝑛𝑑 𝐶𝑝𝑜𝑝

بیوگرافی سلبریتی های اسیای شرقی

سلام به کی پاپ ورلد خوش اومدین❤
قراره تو این وب بیوگرافی ایدل های کیوت و جذابمون گذاشته بشه😌

اولین سایت ایرانی بیوگرافی کی پاپ
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan