بیوگرافی گروه STAYC

 

STAYC 

تاریخ دبیوت: ۱۲ نوامبر ۲۰۲۰

کمپانی:  High Up Entertainment

تعداد اعضا:  ۶

اسم فندوم: ______

رنگ: ______

اکانت ها 

Instagram: @stayc_highup
V-Live: @STAYC
YouTube: @STAYC
Twitter: @STAYC_official
Fancafe: @STAYC
Facebook: @STAYC
Tik Tok: @stayc_official

 

Sumin

اسم استیج: sumin 

اسم اصلی: Bae Su min 

موقعیت: لیدر

تاریخ تولد: ۱۳ مارس ۲۰۰۱

قد:_____

وزن:_______

گروه خونی:_______

ملیت: کره ای

با yoon هم اتاقی عه

۵سال و شش ماه کارآموز بوده

سال ۲۰۱۸ به کمپانی High Up پیوست 

کارآموز سابق play M Entertainment عه 

سرگرمی هاش مطالعه کتاب و اهنگ گوش دادن عه

Sieun

 

اسم استیج: Sieun

اسم اصلی: Park si Eun

موقعیت: ______

تاریخ تولد: ا آگوست ۲۰۰۱

قد: ۱۶۰cm

وزن: ۴۴kg

گروه خونی:______

ملیت: کره ای

Sieun دختر Park Namjung عه( یکی از بازیگر های کره ای)

مدلش در بازیگری آیو عه

تو خیلی از برنامه های تلویزیونی و سریال ها حضور داشته 

سال ۲۰۱۹ به High Up پیوست

در ۱۸ ژانویه ۲۰۱۷ به جی وای پی  پیوست و سال ۲۰۲۰ ترک کرد

۴ سال کارآموز بوده

کارآموز سابق جی وای پی عه

یک خواهر کوچک تر داره

خواننده مورد علاقه اش جی دراگون و Apink عه

با Isa, Seeun و J هم اتاقی عه

Isa

اسم استیج: Isa

اسم اصلی: Lee Chae Young

موقعیت: _________

تاریخ تولد: ۲۳ ژانویه ۲۰۰۲

قد: ______

وزن:______

گروه خونی:______

ملیت: کره ای 

۳ سال کارآموز بوده 

سال ۲۰۱۸ به کمپانی پیوست 

مامان گروه عه

به لباس ، تزئینات و وسایل کیوت علاقه داره

Seeun

اسم استیج: Seeun 

اسم اصلی: Yoon Se Eun

موقعیت: ______

تاریخ تولد: ۱۴ جون ۲۰۰۳

قد:_______

وزن:_______

گروه خونی:______

ملیت: کره ای 

۲ سال و ۷ ماه کارآموز بوده 

۲۰۱۹ به کمپانی پیوست 

یه گربه داره 

مدلش: ته یان عه

بازیگر کودک عه

چپ دست عه

کارآموز سابق play A Ent عه سپتامبر ۲۰۱۹ ترکش کرد

Yoon

اسم استیج: Yoon

اسم اصلی: Shim ja Yoon

موقعیت: _____

تاریخ تولد: ۱۴ آوریل ۲۰۰۴

قد: ______

وزن:_______

گروه خونی:_________

ملیت:کره ای 

 

J

اسم استیج: J

اسم اصلی: Jang Ye Eun

موقعیت: مکنه

تاریخ تولد: ۹ دسامبر ۲۰۰۴

قد: ________

وزن:__________

گروه خونی:__________

ملیت: کره ای

 

  • Minhee

ویژوالشون کیه ؟ :|

سوالیه که دو روزه ذهنتمو مشغول کرده :/

همه شون ویژوال ان آخه

من تو فیسبوک و همچنین یه سایت خوندم Seeun ویژوال عه( هنوز مطمئن نیستم ولی به احتمال زیاد درسته)
اما خب از موقعی که عکس دخترا منتشر شده همه در مورد ویژوال همشون حرف میزدن

نه باباااا خوشم اومدددددددددد

 

ورژن دخترونه وان آس هم اومدددههه

 

 

((من نبودم که  24 ساعته در حال جر خوردن بودم وقتی معرفی اعضا یکی میومد..من اصلا تا حالا اینارو هم ندیدمم))

خخخخخخخخخخخخ 
من معمولن خیلی پرحرف ام و زیاد جواب مینویسم اما از دیروز تو شوکم حال ندارم 

شوک چی؟

دیروز بعد چن ماه اینستا مو نصب کردم بعد همین جوری داشتم چت میکردم تویه فپ اونلی وان اف نمیدونم گروه اونلی وان آف و میشناسی؟.من اولین فن پیجشونم بعد دلم تنگ شده بعد دقیقا دیروز کمپانی بیانیه داد میل( یکی از اعضا) به مدت نامحدود از تمامی فعالیت ها ی رسمی و غیررسمی کنار گذاشته میشه وقتی خوندم حالم خیلی بد شد نمیتونستم نفس بکشم 


اا

 

اره چرا نشناسممممممممممممممممم

 

پسرای خودمننننااااااااااااا

اتفاقا همین امروز داشتم توی یکی از فن پیجاش میگشتممم

نگو مال تو بود؟؟؟؟؟؟

onlyoneof.irn فک کنم بود

 

اوهه

پ چرا من خبر دار نشدمممممم

کیل میییییییییییییییییی

 

 

 

خیر سرم بیس چهار ساعته دارم اخبار رو دنبال میکنم این ور و اون ور میزنممممم

چرا ندیدم

 

 

فااااااککککککککککککککککک

 

 

خوبه میشناسی
روبین بدبخت چقدر داشت منو دل و داری میداد میگفت چیزی نیس 

نچچچ فپه من بیشتر از یه ماهه فعالیت نداره خداروشکر یه فپه جدید زده شد جای من باشه حمایت کنه
اون زیاد تو چی نیس تولد ری عه ام نذاشته بود استوری حتی
Onlyoneof.ir  این پیجه من عه 
من خودمم روبین برام اسکرین فرستاد گفت چی شده رفتم فهمیدم فقط ال کیپاپ گذاشته و
تو فن کافه خوده پسرا 
اینقدر از دیشب حالم بد بود صبح تونستم اطلاعیه بزارم 

حالا نگران نباششششش

 

ممکنه بیادددد

 

وقتی هم که ریون رفته بود یه مدت اولاش میگفتن دیگه نمیاد

 

ولی  اومد کههه

 

 

ایشالا میادددددددددد

 

 

الکپیپاپ رو که 3 ساعت پیش چک کردمم

کور شدم از بس پای کامپیوترممماااااااااااااااااااا

 

 

برم دوباره ببینمممممممممممم

اوهوم میاد کمپانی اینقدر احمق نیس 

فقط من واقعا موندم این بچه چه قانونی رو نقض کرده از چن روز قبل بیانیه هم نبوده
برمیگرده میله من برمیگرده 



چرا اسم گروهشون شبیه فندوم استری کیدز

اوهوم فقط c تفاوت داره

دلیلش مشخص نیس 
شنبه ۱۳ دی ۹۹ , ۱۷:۳۶ -𝑴𝒐𝒛𝒉𝒊!💫

اسم فندومشون چیه؟/:

4 روز پیش اعلام شد عزیزم اسمش swith عه یعنی با هم همراه استیسی یا من کنار استیسی میمونم
جمعه ۱۹ دی ۹۹ , ۲۲:۰۶ ببعی دم پنبه ای<:♡

جی و یون کراشای منن نگاه کنید بشون با کفگیر چشاتونو درمیارم عاچقالا/:

😂😂😂😂

چه دخترای خوشگلی امیدوارم موفق باشن 

خیلییی
سه شنبه ۲۱ بهمن ۹۹ , ۱۹:۲۳ 𝒞𝒽𝒶𝓇𝓁𝑜𝓉𝓉𝑒 𝔗𝔥𝔢 ℂ𝕒𝕟𝕟𝕪

سلام به وب جدید دخترای Stayc هم یه سری بزنید!!

stayc.blog.ir

حتما 

قبلا یه وبلاگ دیگه نداشتن ؟!
شنبه ۲۵ بهمن ۹۹ , ۱۶:۵۴ 𝒞𝒽𝒶𝓇𝓁𝑜𝓉𝓉𝑒 𝔗𝔥𝔢 ℂ𝕒𝕟𝕟𝕪

بله داشتند ولی نویسنده خودش پاکش کرد.

اها

ویژوالشون کیه؟ به نظرم همشون می تونن ویژوال باشن چون همشون خوشگلن

Seeun عه

میشه پیوگرافی گروه Bling Bling رو بزارید پیوگرافی اعضا هم

باشه

میشه زود تر پیوگرافی گروه Bling Bling رو بزارید

گذاشتم برات لاو 

اسمه‌ فندوم‌شون چیه ؟

😭هی😭

دخترای خوشگل

من اول پیداشون کردم اما دختر داییم اومد گفت باید دسترسی رو به من بدی تا برای خودم باشه آسایشی رو بردم

من چه کار کنم😭

اسم فندومشون به فارسی چیه؟؟تلفظش

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

𝐾𝑝𝑜𝑝 𝑎𝑛𝑑 𝐶𝑝𝑜𝑝

بیوگرافی سلبریتی های اسیای شرقی

سلام به کی پاپ ورلد خوش اومدین❤
قراره تو این وب بیوگرافی ایدل های کیوت و جذابمون گذاشته بشه😌

اولین سایت ایرانی بیوگرافی کی پاپ
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan