بیوگرافی گروه T1419

T1419

اسم گروه: 티일사일구  T1419

تعداد اعضا: 9

کمپانی: MLD Entertainment

تاریخ دبیوت: ۱۱ ژانویه  ۲۰۲۱

اسم فندوم:_______

رنگ:________

اکانت ها

Twitter: @T1419_official
Twitter (Japan): @T1419_JAPAN
Instagram: @t1419_official
Instagram (Japan): @t1419_japan
Youtube: T1419
Youtube (Japan): T1419 JAPAN OFFICIAL
Facebook: T1419
Fan Cafe: T1419.OFFICIAL
V Live: T1419
TikTok: @t1419_official

 

Noa

اسم استیج: نوآ노아

اسم اصلی: سونگ یوبین

موقعیت: لیدر، رپر، وکالیست

تاریخ تولد: ۲ اگوست ۲۰۰۰

زودیاک: Leo

قد:______

وزن:_______

گروه خونی:________

ملیت: کره ای 

اینستاگرام: @king_noa_t1419

⊹ کدش T82 عه

⊹ غلات شکلاتی زیاد میخوره

⊹ غذای مورد علاقه اش گوشته

⊹ با مارک NCT تو یه روز بدنیا اومده

 

Sian T21

اسم استیج: سیان 시안

اسم اصلی: چوی چانگ مین 

موقعیت: مین وکالیست

تاریخ تولد: ۱ فوریه ۲۰۰۱

زودیاک: برج دلو

قد:____

وزن:_______

گروه خونی:_______

ملیت: کره ای 

اینستاگرام:@siaaaaan_choi

⊹ تو مدرسه هنری هانلیم درس خوندن
⊹ کدش T21 عه
⊹اولین عضوی بود که معرفی شد
⊹با Jihyo از توایس و Soul از P1Harmony و دویونگ از NCT و Hyunkun از K-TIGERS ZERO

تو یه روز بدنیا اومده

Kevin T48

اسم استیج: کوین케빈

اسم اصلی: بک سونگ بین 

موقعیت: مین وکالیست

تاریخ تولد: ۸ اوریل ۲۰۰۱

زودیاک: برج حمل

قد:______

وزن:_______

گروه خونی:______

ملیت: کره ای 

اینستاگرام:@kv_048

⊹ کدش T48 عه
⊹ تو مدرسه هنری هانلیم درس خوندن
⊹ اهل سئول عه
⊹ میخواد یاد بگیره چه جوری شلیک کنه
⊹ یک شمشیر باز خیلی خوبه تو مدرسه راهنمایی خیلی هارو شکست داده
⊹ رون های خیلی قوی ای داره
⊹ کوین یه شناگر سابق عه

On T07

اسم استیج: ان 온

اسم اصلی : چوی جوهوان

موقعیت: وکالیست، رپر، ویژوال

تاریخ تولد: ۲۰۰۲

زودیاک:____

قد: ۱۷۵ سانتی متر

وزن:_____

گروه خونی:______

ملیت: کره ای

اینستاگرام:@choiononon_

⊹ کدش T07 عه
⊹ رول مدلش جونگ کوک عه
⊹ دو سال کاراموز بوده

Gunwoo  T28

اسم استیج: گونوو건우

اسم اصلی: کیم گون وو

موقعیت: رپر

تاریخ تولد: ۲۸ می ۲۰۰۲

زودیاک: برج جوزا

قد:_____

وزن:_______

گروه خونی:_______

ملیت: کره ای 

اینستاگرام: @gunwoo_t28

 

⊹ کدش T28 عه: مبارز

⊹ وقتی دبیرستان بوده بوکس کار میکرده اما پدرش نذاشته ادامه بده

⊹ رول مدلش هیونجین استری کیدز عه

⊹ با Hinapia‘s Bada تو یه روز متولد شده

⊹ میتونه پیانو بزنه

Leo T33

اسم استیج: لئو 레오

اسم اصلی: ریو هایاسه

موقعیت: رپر

تاریخ تولد: 8 اکتبر 2002

زودیاک: برج میزان

قد: 180 سانتی متر

وزن:_________

گروه خونی:______

ملیت: ژاپنی

اینستاگرام:@10_leooo_08

 

⊹ کدش T33 عه

⊹ اهل اوساکای ژاپنه

⊹ لئو به افرادی که مدرسه میرن حسودی میکنه

⊹ اعضا همه میگن که لئو شجاعترین عضوعه

⊹ بلده چه جوری ماکارون درست کنه

⊹ چپ دسته 

⊹ با Uni.T, SONAMOO’S Euijin & HUB’s Rui. تو یه روز بدنیا اومده

Zero T02

اسم استیج: زیرو 제로

اسم اصلی: شوتا ناسوکاوا

موقعیت: وکالیست، ویژوال، رپر

تاریخ تولد: ۲۰ ژانویه ۲۰۰۳

زودیاک: برج دلو

قد:_______

وزن:______

گروه خونی:______

ملیت: ژاپنی

اینستاگرام: @ze.ro0120

⊹ کدش T02 عه
⊹ یکی از طرفداران بیگ بنگ عه
⊹ در کودکی فوتبال بازی میکرده
⊹ اهل اوساکای ژاپن عه
⊹ به Kitagawa Reito نزدیکه

Kairi T24

اسم استیج: کایری카이리

اسم اصلی: ایمایی کایری 

موقعیت: وکالیست

تاریخ تولد: فوریه ۲۰۰۳

زودیاک: برج دلو/حوت

قد:۱۶۸ سانتی متر

وزن:_______

گروه خونی:______

ملیت: ژاپنی

اینستاگرام: @kai_02tym

⊹ کدش T24 عه

⊹ شبح دیده

⊹ اهل اوساکای ژاپن عه

⊹ ماکارون دوست داره 

⊹ حیوون مورد علاقه اش گربه اس

⊹ رنگ صورتی رو دوست داره

Kio T25

اسم استیج: کیو 키오

اسم اصلی: اودو موساشی

موقعیت: مکنه، وکالیست، رپر

تاریخ تولد: 2004

زودیاک:_____

قد:______

وزن:______

گروه خونی:______

ملیت: ژاپنی

اینستاگرام: @imk_io

⊹ کدش T25 عه

⊹ میخواد طی ده ساله اینده مدیرعامل کمپانی بشه ( عزیزم😂)

 

بایستون کیه؟؟ 

 

  • Minhee

جوهوان ، گونوو ، لئو (فقط موهاششششش😭😭)زیرو ، کایری ،کیو ، همشون بایسمننننننن

کراش زدم روشوننننننننننننننننن. من برم باهاشون آشنا شممممممممم 

حژژمجحییمیحمژکژپژکژ

حتما باهاشون اشنا شو فوق العادن 😍😍😍😍

کیو چقدر کیوتتتتتتتتتتتتتتتتت من اصلا این گروه نمیشناسم باید اشنا بشم کایری چه بانمک موهاش ولی موفر فری کیو زیرو چه چشمانی داره  واو فقط موهای لئو  گوگولی  گونوو ye وان چه زیبا ژست میگیره  اخه گوگول  سیان و نوا   عالین امیدوارم دبیو کردن بترکونن😎🥰

برای اشنا شدن باهاشون دیر نیس من همه اطلاعاتی که هست ازشون گذاشتم میتونی تو فن پیج اینستاگرام t1419 بیشتر باهاشون اشنا بشی
دبیوشون تو ژانویه اس امیدوارم بترکونن 😍😍

من الان خیلیی وقته اینارو میشناسم و خیلیییییییییییی عالییییییین عالییییی عشششششششق😍😍😍

بایستم زیرو عهههههههه چشاشششششش کشتتم خداااا خیلی خوبه خیلی مهربووووووووونه 😭😭

زیرووووووو زیرو زیروووووو

😍😍😍


من بایس ندارم 😑
جمعه ۲۶ دی ۹۹ , ۲۱:۲۵ ببعی دم پنبه ای<:♡[از اصغر طلاق گرفتم؛-؛]

نوک انگشتاتون بهشون بخوره جیغ میکشماااا-.-

😂😂😂🤣

منم جیغ می کشم 

عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی ان من یکی ک عاشقشون شدم و فک میکنم ک اولین فنشون من بودم

هققققق ام وی شون 😭😭

خیلی وقت میشناسمشون از اول دبیو تا الان ولی خوب هنوز 2 سال نشده که دبیو کردن من که عاشق کیو   نو سیان  شدم بایست های خوش استایل خفنم. 

کایرییییی

خیلی خوبن عرررررررر

سلام پیوند میزنید
http://jennie-queens.blog.ir/
ممنون منم بعد از اینکه زدید میزنم فقط با نام 
JENNIE A ROSE 
پیوند بزنید ممنون

پیوند شدی

اینا با مومولند هم کمپانی هستند درسته؟ مومولند که با اهنگ بوم بوم حسابی ترکوند امیدوارم این پسرها هم موفق بشن   

بله برادر کوچولو های مامامولندن

من که چشمم روشنه میترکونن

گادددددد بلخرههههههههههه

من خیلی وقته میخوام استنشون کنم ولی هیچی ازشون نداشنم امروز دیگه دست به کار شدم

بایسم زیرو و کیو پدصگای کیوتتتتتتتتتتتتتتت گاد

درم خودمو پاره میکنم ام وی دومشونو دانلود کنم نمیشهههههههههه

اخی ینی همش شیش ماهه دبیو کردن؟ دوس دارم از همین الان طرفدادشون بشم که وقتی بزرگتر شدم نگم چرا زودتر نرفتم تو فندومشون 

دوشنبه ۸ شهریور ۰۰ , ۲۰:۵۶ :/ کیپاپ لعنتییییی:////

خدایااااا، باخره میشه منم ی گروهو از اول طرفدارشون باشم بعد بعضیا نیان بگن تو نبودی ما بودیم:). ..مرسی فقط یزره بیشتر جزعیات ندارن چون من از زیرو و کایری و  کیو خوشم اومد.ی سوال اینا تو بلوغ نرفته چطو دراومدن انقد خوشگلن:/..من تازگیا دارم شبیه ادم میشم...

وای پسراممممممممم

منی که از قبل دبیو فنشونمممممم

ولی اخرش نفهمیدم با دراکولا دبیو کردن یا اسروبالبالتا:")

عررررر چیگد کراشننننن 😭🤣🤣

یوبیننن خیلیی کیوتهههه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

𝐾𝑝𝑜𝑝 𝑎𝑛𝑑 𝐶𝑝𝑜𝑝

بیوگرافی سلبریتی های اسیای شرقی

سلام به کی پاپ ورلد خوش اومدین❤
قراره تو این وب بیوگرافی ایدل های کیوت و جذابمون گذاشته بشه😌

اولین سایت ایرانی بیوگرافی کی پاپ
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan