بیوگرافی شوتارو از NCT

اسم استیج: شوتارو 쇼타로

اسم اصلی: اوساکی شوتارو

موقعیت: رپر، دنسر

تاریخ تولد: 25 نوامبر 2000

زودیاک: برج قوس

قد: 178 سانتی متر

وزن:______

گروه خونی: A

ملیت: ژاپنی

⊰ اهل استان Kanagawa عه

⊰ خانواده: پدر، مادر، خواهر متولد 2006 و یه برادر متولد 2013

⊰ بعد از یوتا دومین عضو ژاپنی گروه عه

⊰ اولین حضورش در ان سی تی با البوم NCT 2020 Resonance Pt.1 در 12 اکتبر بود

⊰ دانشجوی سابق EXPG Studio در ژاپن بوده 

⊰ وقتی که نماینده اس ام کاور رقصش رو تو تیک تاک دید برای اس ام انتخاب شد

⊰ غذاهای مورد علاقه اش سوشی، تانگو، کیک و غذاهای شیرین

⊰ سرگرمی مورد علاقه اش بسکتبال و تماشای رقصه

⊰ نقطه جذابش لبخنده چشمشه

⊰ رنگ مورد علاقه اش ابی عه

⊰ یه سگ داره اسمش Choco عه و تو ژاپنه

⊰ از مارس 2020 که ژاپن بود شروع به یادگیری زبان کره ای کرد چون قصد داشت به کره جنوبی بره

⊰ شروع به رقصیدن کرد چون مادرش رقصیدن رو دوس داره و وقتی 5 سالش بود تو یه

اکادمی رقص ثبت نامش کرد

⊰ در نوامبر 2019 توسط اس ام انتخاب شد

⊰کلمه کره ای مورد علاقه اش 진국 ( اصلی) عه

⊰ با سونگچان هم اتاقیه

  • Minhee

چشمش مشکیییههههه۶ خیلی

چشماش خوشگله🥺🥺

جررر

بازم اومدمممم

وان اس اونجاسسسسس

هققق

 

 

 

راستییی

دیدی پروفمنس شونو؟؟ 

هقققق

 

 

من... 

 

 

اصلا چیزی نگم بهترههه

 

 

هقققق


معلومه که دیدم و با هر لحظه جون دادم 😭😭

من چرا انقد رو سونگچان و شوتارو کراش دارم😍

منم خیلی 😍😁
شنبه ۱ آذر ۹۹ , ۱۷:۰۰ 💙💜 ϲяγѕταℓ

اوخیییی بایسم😍 عرررررر گوگول😍😍😍😍😍

خیلی گوگولیهه🥺🥺

چقدد گوگولیییی شده قالبببب

گوگولیاامممم

پسرای قشنگمممم

مرسی

گفتم یه قالب بزنم کشته ندم 😂 همینجوری به تومون کش معروف شدم 😂

.
من بایسم جهیون و جهیون بزززززززرررررررزرگگگگگگگگگگتتتتتتتاتتتتاتتررررررررییییییییییییین کراشمه بعد مامان و بابام جهیون کسیه که خیلی دوستش دارم
خونسرد باش 😂

منم تو ان سی تی  خیلی بایس دارم

من عاشقشونم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

𝐾𝑝𝑜𝑝 𝑎𝑛𝑑 𝐶𝑝𝑜𝑝

بیوگرافی سلبریتی های اسیای شرقی

سلام به کی پاپ ورلد خوش اومدین❤
قراره تو این وب بیوگرافی ایدل های کیوت و جذابمون گذاشته بشه😌

اولین سایت ایرانی بیوگرافی کی پاپ
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan