وان آس فانی فیس

 

 

وای خیلی مودن😂😂

خواستم قبل از گذاشتن پست بیوگرافی یه اشنایی داشته باشین ازشون البته دیگه اینا شناخته شدن

  • Minhee

جرررررررررررررررر ریونننننن 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

خودم سره عکسه ریون غش کردم😂🤣🤣

آههه

 

 

قلبمممممممممممممم

 

 

من بخدا شانس میارم که یهو وسط برنامه هاشون استپ نمیکنممم

 

من نمیخوام همچین چیزایی رو ببینمممممم

 

 

چرا اینجا پر وان آسه؟؟؟؟

 

چرا من تا حالا نیومده بودم؟؟؟؟

کیل مییییییییییییییییی

 

همچنین من وای اسمه اون برنامه عه چی بود سوهو بچمو پره ارد کردن💔

یک عدد تومون رد داده هستم عشقه وان آس

(مزه ی تند رو نشونم بده)

اسم ریلتی شو بود

 

 

 

آههه

 

من کاری به سوهو ندارم که سوژه ترین بود

 

فقط اون خنده ی ریون بود که صدای بچه روش گزاشتنن

 

 

کلا نابودمم کردددددددددددد

 

خیلی گوگولی شده بودددددددددددددد

 

اونموقع بود فهمیدم کس دیگه هم میتونه به اندازه وونگ گوگولی باشههههههههههههه

اوهوم اسمش همین بود
به بچه من میگی سوژه شکلک عصبانی فقط بچم خیلی بدشانسه 

کلا خیلی باحال بودن اون برنامه به تنهایی میتونه منو بکشه

نگووو ضعف رفتم
فقط اونجاش که لیدو زد گونهی رو ناکار کرد بچم 

آخخ قربون سوهو برممم

من غلط کردممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

 

آیییی گفتی روزی 200 بار 4 قسمتشو میبینممممممممممممممممم

 

 

 

آخیی بچمممممممممممممممممم

 

من از اینجا دردم گرفتت ((دیگه لیدو بوداا))

 

ولی تنها نکتش همون خنده ی گوگولی مگولی خوشگل مشگل ریون بوددد

 

(البت بعد از ماموریتی که هوانوونگ داشت..خخ)

گوگولی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

𝐾𝑝𝑜𝑝 𝑎𝑛𝑑 𝐶𝑝𝑜𝑝

بیوگرافی سلبریتی های اسیای شرقی

سلام به کی پاپ ورلد خوش اومدین❤
قراره تو این وب بیوگرافی ایدل های کیوت و جذابمون گذاشته بشه😌

اولین سایت ایرانی بیوگرافی کی پاپ
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan